20 Nisan 2015 Pazartesi

beni vur

parmak uçlarım hissiz..
sarı ışık yanıp sönüyor köşede
el frenini çekip kaydıracağım birazdan
işin ucunda hasar var.. belli..
hasarlı beynim, tüm geçmişim..
yarım kalan bir elma gibi
sararmış hayallerim..
açım.. ruhum aç..
biraz gitar sesi verin bana
biraz da midye dolma..
kalemim var da
biraz parşömen getirin ulan
biraz da marijuana..
parmak uçlarım saçlarına
parmak uçlarım yanaklarına
parmak uçlarım omuzlarına
gel yatakta devam edelim kalanına..
davalı oldum bir kere
twitterda birine göt dedim diye..
geldiler, silahları da var..
beni vur, beni onlara verme..

Fotoğraf -> flickr/kafreenphotos

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

eyyy yabancı.. geldiysen bir şey söyle..
en azından parmağın bir harfe basılı kalsın ki "oooooOO filanca da buradaymış" diyebilelim..