25 Nisan 2015 Cumartesi

bilirkişi- 08


10 yorum:

  1. bak bunu sevdim. yaratıcılığına hayranım senin ya. bunu biz de kullanabilir miyiz? yani bu tasarımı :) yazılarımızı ara sıra bunun içine biz de atabiliriz sanırsam. zaten indirdim, sana mı sorcam arkadaş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. la bebe ismi ve resmi değiştir, renkleri de değiştir öyle kullan.. Mümtaz'ımı vermem kimseye..

      Sil
    2. olum zaten en çok mümtazı sevdim lan. hadi lan, yap bi kıyak :)

      Sil
    3. sana başka bi karakter şeyedelim o zaman olm.. elektronik posta göndercem ben sana ;)

      Sil
  2. Mümtaz olmadan kıymeti kalmıyor bence de.o gözler, o burun maşallah. ben de indirdim, korkma bir şey yapmam, kendime saklıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani orası öyle tabi ama o resim varken yazıyı silip içine başka yazı yazmak da olmaz şimdi.. kendinize saklayınız efendim o başka..

      yeni karakter çizerim isteyene ama vesikalık :D el kol çizmeye başlayınca pek beceremiyorum :)

      Sil
  3. :) çünkü buralar önceden hep tarlaydı.
    bu fanzin yazılı mıdır acaba? bir yerden edinebiliyor muyuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tarlaya ektim soğan :D
      henüz yeni başladık bu işlere.. yazarların kendi blogları var aslında bir de bu işi deneyelim istedik.. Bir aksilik olmazsa haziranda basılı olarak birkaç vilayete dağıtacağız bakalım ve öyle sanıyorum ki içinde sizin de bir şiiriniz olacak :)

      Sil

eyyy yabancı.. geldiysen bir şey söyle..
en azından parmağın bir harfe basılı kalsın ki "oooooOO filanca da buradaymış" diyebilelim..