28 Nisan 2015 Salı

duyuru


Sayın, burayı okuyanlar,

Deneme, öykü, modern şiir, saçma sapan gibi görünüp önemli bir konuya parmak basan ve sıkıcı olmayan yazılar, siyah beyaz resimler, komiklikler, hatta birkaç siyah beyaz karikatür filan gönderin bize..

Fakat bilinçaltınızda yatan korkunç veya gizemli, seksi, şizofrenik, çoklu kişilik, halüsilojenik hadiseler efendim böyle eltinizi öldürme planları gibi şeyler içeren yazılar resimler çok daha ilgimizi çeker.. Çok daha güzel olur..

Biliyorum, ilk sayı işte.. Henüz ne olduğu belli değil ama çekinmeyin a dostlar.. ekip iyi olursa kobi destek kredisi alıp dükkana tabure tavla filan alırız.. büyürüz iyi olur :)

21 Mayıs'a kadar gönderin lütfen ama bak son güne bırakmayın sakın.. Bir de bunun daha düzenlemesi var baskısı, kesimi, katlaması, zımbalanması, dağıtılması filan ohooo bir ton iş var yani..

Hadi bekliyorum..
Atakan..
yarasafanzin@gmail.com

13 yorum:

  1. Muhtemelen başkalarının da aklına gelen soruyu sorayım hemen... Birincisi, bloglarımızda daha önce yayınlanmış yazıları yayınlamak ister misiniz? İkincisi, yayınlanan yazıyla birlikte blogun adresi de yayınlanacak mı? Üçüncüsü, işin "amelelik" ve "mutfak" kısmında ihtiyaç duyulan destekleri de şeyetmekten çekinmeyin gencolar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1-elbette yayınlanmış yazılar olabilir.. o başka bu başka :)

      2-yazınızda blog adresi ve isterseniz twitter adresinizi de ekleyebilirim.. eğer isterse bambaşka bir isim ile yazısını yayınlayabilirim.. tamamen yazara kalmış yani.. işletmemizde gizlilik ihlali yapılmaz :)

      3-mutfakta şimdilik sorun yok :) teşekkür ederim yardım lazım olursa gelip size kafa atacağım şey yani başvuracağım :D

      işte doğal olarak bir miktar reklama ihtiyaç var.. bir arkadaşım kapak resmi yapacak eğer vazgeçmezse :D kapağı hazırladıktan sonra da ufak bir reklam çalışması yaparız.. ama en zor kısmı dağıtım olacak sanırım..
      bir de benim bilmediğim ve böyle çok farklı şeyler yazan insanlar varsa bana tavsiye edin.. bir mail göndereyim veya bir şekilde iletişelim..

      bu arada fanzinin tasarımını yapmaya başladım.. boyutları peyniraltı edebiyatınınki gibi olacak.. siyah beyaz olacak.. biraz dergi gibi olacak yani.. öyle işte, güzel günler göreceğiz :)

      Sil
    2. Hay ağzını öpeyim Meçhul ya. :) Her şeyi sormuşsun aklıma gelen.

      Sil
    3. Atakan,
      Fanzin kafası iyidir, güzeldir... Heyecan verir :)
      O halde kendimce şöyle bir güzellik yapayım... İstediğiniz "seriyi" ya da çok gelirse tek bölümlük hikayelerden birini seçebilirsiniz. 21 Mayıs'a kadar başka ve daha deneysel konularda ilham gelirse, kağıda döker, sizin de hoşunuza giderse, haline yoluna bakarız.
      Tanıtım konusunda da elimizden geleni yaparız.
      Umumi Aşık,
      Masum bir öpücük olacaksa olabilir :D

      Sil
    4. Masum olanla başlarız sıkıntı değil. :) Meçhul'un bütün teklifleri benim tarafımdan da geçerli sayfamda çok girdim bulunmasa da. Aynı şekilde konu tekliflerine de açığım. Sevgiler...

      Sil
    5. Bari public yapmayaydın... Neyse, konuyu dağıtmayalım. Yerimiz yurdumuz adresimiz belli, haberleşiriz. Kolay gelsin.

      Sil
    6. eyvallah gardaşlar :D

      umumi aşık ile ilk rastlaşmamız oluyor bu.. tamam öyleyse haberleşelim..

      sayın meçhul, teşekkür ederim.. okumadığım birçok yazın var ben bir bakıp sana döneyim..
      işler yolunda giderse düzenli yazı alırız sizden o zaman..

      bir daha teşekkür.. en kısa zamanda görüşeceğiz :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. :) sabah mail attım sana o nolacak :)

      Sil
  3. ben de yollayayım bir şeyler diycem ama bilemedim ne yollasam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen bilmezsen ben bilmezsem meçhul de bilmezse ne olur bizim halılarımız :))
      valla bloguna baktım son yazılarına ve beğendim şahsen.. şimdi mobildeyim bilgisayar açınca bi daha bakarım ama sonuç olarak seni yarasada yazar olarak görmek güzel olur :) haberleşelim..

      Sil
    2. olur, o daha iyi olur. seçtiğin bir yazı varsa buradan yazarsın bana. ona uygun yeni görsel de bulunur gerekirse, siyah beyaz ve hatta kartuş yemeyen cinsinden. hadi kolay gelsin :)

      bu da mail: sonikpanik@gmail.com

      Sil

eyyy yabancı.. geldiysen bir şey söyle..
en azından parmağın bir harfe basılı kalsın ki "oooooOO filanca da buradaymış" diyebilelim..