27 Nisan 2015 Pazartesi

ve öyleydi...

  Yetkililer çok iyi çalışmıyordu. Elektrikler ilk kez bu kadar uzun süreli kesilmişti. Sabah sevdiceğine ergen tribi yapıp, öğleden sonra barışan sevgili ayrılığı gibi değildi. Evet ciddi ciddi tamamen gitmişti.!.

kaynak: favim
    Fakat sular akıyordu neyse ki. Yüzlerce kişi duşta köpüklü kalmamıştı. Su soğuk da olsa akıyordu.

    Bir grup öğrenci; başka başka yerlerde başka başka yöntemlerle ders çalışmayarak eğitim çıtasının düşüş göstermesine katkı sağlıyordu. Zaten YGS' de barajı geçen öğrenci sayısı da sekteye uğramıştı. Acaba öğrenciler kendi aralarında ne işler çeviriyordu. Kanıt dizisi yetkilileri bu olaya el atmalıydı.

     Ve ben seni seviyordum. Bütün bu olanlara rağmen seni sevebilme hissimi kaybetmemiştim. Hani yoğurt ve salatalığı su katmadan karıştırıp yeni bir şey icat etmiştik, hatırlar mısın? Belki o günlerde de sular kesikti ama bak şimdi öyle mi? Şimdi en fazla elektrikler kesiliyor? Sular, sular seller gibi ah ah :)

    Hem 3G'miz var bizim. 4G ve 5G'lerde varmış başka başka ülkelerde ama biz sabredecekmişiz 5G için. Çünkü bizim sabır taşı olduğumuz konusundaki söylentileri yalancı çıkarmamamız gerekli. Çünkü biz kavuşamayan sevdalılar, bu şekilde sabrımızı pekiştiriyoruz. Gerçi çeyiz yardımıyla bizi kavuşmaya teşvik ediyorlar ama biz bu oyunlara gelmeyiz! Ne demiş ünsüz bir düşünür "kavuşursak ölürüz biz" bunu kimileri "ayrılsak ölürüz biz" şeklinde okuyor. Aman sevgili sen bu oyunlara gelme.  Daha deleceğim dağlar var benim. Hem dememiş mi sanatçı "oysa  ayrılıklar da sevdaya dahil!"

Depresif Polyanna

4 yorum:

  1. Yazının başını okurken, küçük bir bilimkurgu öyküsü mü acaba bu dedim... Sonra "ulan bu bizim ülke, vay anasını, bilimkurgu gibi bi ülkede yaşıyoruz" falan dedim. Öyle işte...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle hakikaten bayağı bilimkurgu.. Transformers heykeli filan.. biraz da kötü komedi filmleri gibi.. garip bir ülke..

      Sil
    2. Tam olarak şu sanırım: Dünyayı Kurtaran Adam filmi... İşin ilginç yanı, izleyenlerin büyük bir kısmı da inanıyor filmin gerçekliğine :)

      Sil

eyyy yabancı.. geldiysen bir şey söyle..
en azından parmağın bir harfe basılı kalsın ki "oooooOO filanca da buradaymış" diyebilelim..